20:50

Hola !

Dagen har vart ganska kul i think. Jag coh Elin satt ju o garva som in i helvete hela fysiken, haha sen fick jag en dampgarv attack så min fysik lärare ba sa att jag skulle gå ut därifrån jag ba, nej jag ska hålla käften han ba nej gå ut du, du får ingen skolk så jag ba, fan va najjs !  Så stack jag men sen gick jag tillbaka för tänkte att jag måste ju hänga med så jag inte kommer efter o då när jag kom tillbaka så berättade Elin att hon hade suttit och ba , nej jag tänker inte jobba om Emmelie inte e här, inte en chans. Haha sötnosen da. Nu är hon ju på flygplanet påväg till Tunnisien som jag skulle följt med till som inte det vore för min mamma.... Fan en vecka utan skitungen, hur fan ska det här gå?! Aja...

l o v e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback