Lång text vafan

Dagen har vart riktigt chill. Först kom jag till So:n 09.10, sen efter det så hade jag hemkunskap jour med Elin o Hamdi.Vi skulle handla till hemkunskapen. Hahhahaa vi var bäst, hittade typ ingenting och så frågade vi en kille om, något jävla mellangrädde vi skulle köpa, och han svarade 500 gånger sen fattade vi haha, sen välte hamdi en strump grej så 1000 strumpor ramlade ut på golvet, vi ba stack därifrån hahah. Sen så stack jag och Elin på lunchrasten till David där  David,Rasmus,Jacob och Elia var. Vi chilllade lite där sen stack vi till fysik, sen eget arbete sen klf och sen stack vi till David där dem som var där innan var igen efter skolan. Vi kollade lite på film sen gick alla med mej o hämta hunden sen gick vi alla o lämnade Elin vid busshåll platsen sen gick vi alla hem till mej, sen ut sen gick vi ut och Elia typ stack o sen kom Jonas och vi gick till tuusen olika ställen haha.Orkar fan inte berätta allt, men det har vart en ´najjs dag i alla fall.

Nu sitter jag och har skit ont i benen o kan typ inte gå hahaha... Och Jag och David är bästa matchmakers så ni vet ;)

L O V E


Bara för jag älskar dig bästavän ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

älskar dig oxå <3

2010-02-10 @ 21:38:26
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback