Dagen

Heej.
Ja adgen har vart lång o jobbig -.-

Dagen:

Först tagga jag te skolan i väntade i 100 år sen vörjade vi äntligen gå mot lyssnarängen men grejjen var att
det var värsta omvägen vi tog -.- jag o Elin gick ttyp först o vi gick jju på gula stigen så det e jju gula sträck på träden där man ska gå o vi låtsades titta på kartan o ba aa vi ska dit o vår lärare ba : Vad duktiga ni är ni borde bli kart läsare som vuxna!! HAha vi ba : vi vet! Haha sen Elin ba : E HAN DUM U HUVUDET ELLER?! HAHA du e ju lixom blond o jag e lika osmart som en blondin haha ! aja vi  kom i alla fall fram först !!!! HAHA VI ÄGER!!

Sen närvi va där så var det en as söt hund som vi klappa. I alla fall så sen blev de ''aktiviteter''
o när jag & min grupp skulle spela bränn boll sat jag bara o kolla på med 2 till för jag hade ''skav sår'' x)

Haha o den andra va kubb o jag kastade ttyp 5 gngr sen stack jag o satte mejj eftersom jag hade såååå ''ont'' i foten ;)

Aja sen påvägen hem gick vi jju igenom en skog igen o haha jag blev helt as konstig o skratta ¨åt allt o alla
o sjöng : manamana bapa barara haha o så dampade jag för några försökte springa förbi mejj o Elin så jag tog en pinne o slog på buskarna o grejjer xD O sen närvi kommit ut ur skogen å va på gipen så frågade jag en man som joggade om hur mkt kl var XD Grejjen var att jag o Elin hade mobiler men jag hade bara lust att fråga han ist för att titta sj x) SEN KOM JAG O ELIN FRAM TE SKOLAN FÖRST AV ALLA!! Haha vi sprang först o nudda dörren sen gick vi inn o sen ut o satte oss så att alla skulle se att vi va där först x)

Haha det var lite kul iaf (A)

Nu ska jag ttyp slöööööa sönder mejj !

Kram bbys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback