Festen var über kul!

Heej! Ska berätta om festen igår o sen dagen hittills.

Festen:

Det kom inte så jätte många men det var as grymt iaf !! Haha jag e über k*t i Willes mage !!
VI körde ryska posten o snurra flaskan o fick pussa 2 lyckligt lottade killar på munnen ;o x)
Dansade mycket o så.. TOTTE KOM! :D:D:D Assu händer mkt, Caisa krossade Jonas kulor x)
Jag o Wille o Dawid ska gifta oss förvi e så coola o kära i varann x) FICK SE DAWID&JONAS&WILLE O LEIF DANSA!!!! INTE VARJJJEE DAG FAN! Mycket taffs vare oxå x) Men var mest med mina två heeta bögar W o D :D
Juste, ett mirakel! Dawid fick skjutsa mejj på sin cykel , JAG LÅTER ALDRIG NÅGON SKJUTSA MEJJ!! ;O

Aja tackar för kvällen den kmr jag inte glömma!

Idag:

Har inte sovit på hela kvällen/natten utan låg o snacka o flumma med sis o titta på tv o tjockade mejj med resterna
från festen x)
Sen kom Totte o knacka på o jag hade inte plattat håret o hade NO SMINK ;S han e första kill kompisen som sett mej såå... ''naturlig'' x) aja har vart med han hela dagen :)

Nu ska jag vänta på att sis ätit klart sen ska jag te centrum o handla o sen va med mina ssöta friends!


öö puss? -.-.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback