God dag!

God eftermiddag!

La mejj faktist rätt så tidigt igår ;o

Mami kom in o väckte mejj runt 9 tiden trorja men jag somnade om o gick upp
runt 10/11 XD

Venne vad jag ska göra idag men jag måste iaf komma på vad jag ska ha på mejj imorrn!
Det blir defnetift gråa mjukisar men venne vilken tröjja...
Om det blir varmt kanske jag ska ha mitt leopard linne o om det  blir lite kyligt
kanske jag ska ta en enkel mörkgrå tjock tröjja ... Gaah varför måste det vara så svårt att hitta något?! x)


Jag har värkligen lust att göra något nytt medmitt hår. Någon ny frisyr,färg eller inte färg förresten men jag vill
ha någon ny frisyr men jag vill inte klippa det kortare ;s

Några förslag???

Nu kom mami med choklad pudding så nu ska jag äa upp det :D!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback