HejHej!

Idag orkade jag faktist inte gå ut. Jag ville först men sen så ville jag inte x)

Nyss prata jag med Rasmus i mob eftersom han har mega tråkigt ...

I morrn ska jag träffa Rasmus lite snabbt på stan innan han träffar sin tjej ;)
Sen får vi se om jag kan tjata dit någon efter han har gått eftersom jag INTE tänker åka hem efter 1/2 timmar -.-

Juuuste om 4 dagar ska min syster ha en mega stor fest ! Hon har hyrt dj o har skit coola lampor asw dt kommer bli grymt!! Så tänkte om någon vill komma? Man mste yngst vara 95:a o äldst 93:a , om ni e sugna på att komma så kommentera så får vi snacka lite mer ;) Man borde oxå bo i uppsala för dt e där festen e x) BTW min syster e 95:a.

Men nu ska jag chatta med Marlene som jag inte har pratat med på aslänge för hon e så duktig på tennis o e på läger o grejjer ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback