Hissar & Dissar



Att bli vän igen med gammla vänner - Ja, på sissta tiden har jag fått kontakt med gammla vänner o det e as kul!

Min blogg! - Jag vet, den e inte världens bästa men gillaren värkligen efter mimmi fixade den !

Godis! - Alla älskar väll godis?! Min favvo e choklad *MUMS*! 

Mina bröder! - Ja jag äälskar alla mina bröder * kill kompisar* de förstår mejj o de e så himmla roliga att va med
ifs det e tjejer oxå men mina bröder e speciella o vissa förstår mejj bättre än tjejjerna .

Dextro - Älskar dextro o bli hyper av det xD!



Trögisar - Assu hatar när folk inte lyssnar på vad man säger, gaah är det så svårt eller?!

Falska vänner - Åter igen falska vänner. ''Hällre äkta fiender än falska vänner''!

Min systers katt - Haha assu den e helt konstig?! tror den har psykiska problem x)

Gammla mobiler - Jag saknar värkligen min ´Sonny Ericson med kamera .. Nu får jag ha min Nokia som
e som en tegelsten eftersom jag e så klumpig o tappade min Sonny i vattnet ;s

Mina grannar - Mina grannar som bor under mejj skriker som fan hela tiden o deras unge slutar ALDRIG att gråta har fan lust att strypa ungen men jag e duktigt så jag håller mejj lugn x)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback