Hos Elin!

HejHej!

Idag vare faktist rätt så kul i skolan, har flummat hela tin
med Elin o ngra andra :)

Efter skolan så stack jag och Elin te mejj för jag skulle packa eftersom jag ska sova
hos henne i helgen :D Iaf vi kom hem te mejj o vi åt choklad bollar som var formade som bajskorvar
o det var inte särskilt lockande att äta dem men det var gott! :D

Sen stack vi te skolan o hämta Elins cykel o sen stack vi te Elin o sen kom Mimmi
o vi har flummat skit mycket! ALLTID KUL MED DEM TVÅ BANANER
!

nu sitter Elin o Mimmi o tittar på ''Prom Night'' som jag o Elin har sett 100000 gngr !
Haha (a)


Juuste har målat mina naglar gula med Elins nagelack titta!


Fäät cool jag e assu...

Men nu så ska jag titta lite på filmen puss!!

//Blondie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback