KulKul

Heej sorry att jag inte bloggat men har vart upptagen med mitt liv.. x)

I går dag & kväll:
Först på¨dagen så kom Rasmus o Dawid te sunnersta o va med mejj o Elin
o så gick vi o mötte Mimmi sen stack vi te sunnersta skolan o satt o chilla..
Sen stack vi te busshållplatsen o Mimmi åkte te sin kille på stan ;)
O då bestämde Jag,Dawid,Rasmus o Elin oss för att dra te sunnersta backen.
Så vi stack dit o gick upp för en as hög kulle eller vafan det var x) O så fastnade
det konstiga saker i mina kläder så Rasmus o Dawid fick hjälpa mejj att ta bort dem (a)
Sen satt vi o bestämde en sak vi skulle göra näst nästa helg men det sket sig för Rasmus skulle
på dop då så... :( Men iaf så hände maasssoor men orka skriva..

Sen stack de hem o jag o Elin stack te henne.

Sen stack jag ut med mimmi o skulle te coop o så kom Nea sen o sen kom Elin
o så va vi ute o gick lite o sen stack vi te Nea o flumma :D
Sen stack vi hem..

Idag var jag hos Elin på morgonen o nu i eftermiddag men sen stack jag hem o sen te centrum
o sen hem igen o nu sitter jag här, haha !

Nu vet ni ! o bilder kommer senare!

Puss !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback