Lovet = Snart slut ;(

Eftersom skolan börjar snart o lovet snart e slut så tänker jag skriva lite saker jag gjort på lovet.

Åkt till Dalarna med bästavän
Solat
Badat '' typ 2 ggr jag e värsta badkrukan!
Grillat
Festat
Färgat håret ljusare
Ändrat utseende / stil helt o hållet!
Fått massor med nya vänner
Sovit över hos kompisar
Haft kompisar sovandes hos mejj
Vart ute sena kvällar / nätter
Fått min prins
Cyklat o gått über långt!
Fyllt år ;)
Pussat någon

o mycket mer men vissa saker orkar / vill jag inte skriva här (a'

Har haft ett dunder lov inget har blivit som jag trott men det var nog bara bra?
Tack alla som har ''medverkat'' i mitt lov o tack för ni har gjort det bäst!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback