O..M...G

OMG har tittat klart på 7:th Heaven o i slutet så ringde en läkare mamman o sa att Mary var gravid!!!!!!!!!!!
Sen så slutade det... OMGOMGOMGOMG MARY?! GRAVID?! Jag fåår bara inte missa nästa avsnitt !

Jag har fortfarande på mejj sov kläder o jag e fortfarande helt död... Men jag e ju så duktig så..
Oj hittade nyss en gitarr på golvet, haha ´ska prova spela x)
Okej det lät inte särskilt bra men strängarna e faktist inte spända ! (a)

Nu tittar jag på Ellen De Generes show o det e en liten 5¨åring som kan spela basket.. men jag hatar programmet för det suger så stänger nog av nu x)

Så alla vet så heter jag wbemo på bdb nu, haha!

Aja ska kolla runt lite på internet nu, puss busungar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback