Piiiics

HejHej!
Jaa jag hade sovmorgon idag *YES*
Haha aja iaf så var det en ny tjej som hade börjat i min klass som hette Ida trorja
o alla säger att jag liknar henne? Haha inte ett dugg tycker jag eller jo kanske på det att båda
e blonda? Haha inget annat sätt hittills... Vet inte direkt hur hon är om hon e kaxig,snäll,rolig,tråkig
vet lixxom inget eftersom jag inte direkt pratat med henne så kanju inte säga om hon e snäll eller så men
får väll se om jag pratar med henne någon gång? x)
Annars har skol dagen vart som vanligt.. Tråkig&Tröttsam o jag e fortfarande en fjortis tydligen?-.-

Haha aja här kommer bilder från igår!


Haha fail bild menmen... Jag var iaf i stenbrottet, AS FINT DÄR!

Stenbrottet...

Det var skit djupt o ttyp ett berg i vattnet ''Det på bilden'' Gaah var så otroligt fint!
 
Inte finaste bilden påmejj menmen x)

Fick hjälp att sätta på hjälmen, skulle jju åka gocart!!

*JÄÄÄTTE FIN*  bild på mejj o sis närvi hoppa studsmatta :)

En av de många gryyymt söta hundarna!

Moppen jag körde.. JAG ÄGER PÅ ATT KÖRA!(A)

My :)

Happ sista bilden dåra :)

Hoppas ni haft en as skön dag!!

Puss & Kram // Blondie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback