Skola idag

HejHej!

Mitt dumma alarm som jag hade ställt på min mob sattes int på ;o
Men det coola va att jag vaknade exakt den tiden som larmet skulle ringa ;o ''06:30''
Fett coolt!

Aja , gick upp o klädde på mejj & Sminka mejj o sen åt jag frukost i sen drog jag te skolan.
Det var as booring men kul att träffa lite kompisar :)

Jag e über glad ! Det finns en as kaxig tjej som kollar snett på allt o alla o e skit kaxig iaf
hon ttyp fråga elin saker (orka berätta) aa iaf så sa jag : Asså snälla sluta var så omogen?!
Hon : - Jag e mogen !
Jag : - Haha nej det eru inte, du går runt o snackar skit om allt o alla o kollar snett på allt o alla -.-
Hon : HAHA tjejen tror hon känner mej!

O då tänkte jag : Nej haha jag känner inte dejj men alla vet att du snackar skit o jag VET att du kollar snett på allt
o alla du vet du kollar snett ¨på mejj ? -.-

Haha iaf så tog jag bort hennes arm o stack hon ba : - JÄVLA PLATINA!
Haha Har hon inge bättre att komma med? x)

Sen kalla hon emjj wb o jag ba, - Aa sure vi säger så ;)

SÅ stack jag o sen fortsatte hon kaxa lite senar emen orka berätta men e iaf skit glad att jag ÄNTLIGEN
sa åt henne, Hon mste fatta när dt e nog -.-

Sen efter jag vart hemma en stund så gick jag ut med Dawid,Jonas,Rasmus o syster o så va vi lite sen gick jag hem
igen o nu sitter jag här heeelt uttråkad!

Aja puss & KRam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback