Sorry ;s

Hej hej! Sorryb att jag inte blogga igår men assu har vart upptagen..

Dagen/kvällen igår..

Igår kom Elin utanför min skola o mötte mejj eftersom jag skulle sova hos henne o jag
vill int gå själv ända te sunnersta för dt e tråkigt x) aja hon mötte iaf upp mej så gick vi..
Efter en koort stund när vi kmit fram te elin så gick vi ut med Mimmi sen var vi tre ute o gick o
vi handla lite grejjor o tjocka oss sen gick vi 3 hem te Elin o satt vid datorn o så..

Sen på kvällen gick vi tre ut o sen kom Elli o Kalle o va lite med oss sen tog Rasmus o Wille
bussen hit te sunnersta :D
O de kunde skydda oss , säger int hur ;)
Vi alla gick upp på taket o sen så gick vi ner för de var så fega bara jag o Mimmi var modiga ;)
Sen sprang jag o Mimmi i vatten spridaren o vi blev blöta, men det var kul!
Sen la vi oss på marken mitt på gatan x)

Aa vi va iaf med killarna te 01:00 o de GICK HELA vägen te LUTHAGEN!
Haha det tog ttyp 2 timmar förom x)
De ba ringde mejj o sa hur trötta de va o fick orgasm varje gång de tänkte på sängen o sen
började de se i syne x) Aja kul vare!

Nu kom Mimmi x)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback