TODAAY

Hejhej!

Skolan var faktist ganska kul förutom att dumma Brownie var hemma sjuk -.- :(<3

Men efter skolan stack jag te stan o köppte Jeans leggins '' 99 kr på bikbok'' och en tjocktröjja med tryck '' New Yorkers'' O träffade Jonas,Rasmus,Wille o Leif lite o sen stack de hem o efter en stund stack jag hem oxå..
 Sen gick jag ut med hunden o sen ut med Jonas o Dawid o Rasmus :D Haha jag har ju sparkat ut Wille ur mitt,Dawids o hanns äktenskap o tagit in Rasmus ist o jonas blev saaad o ville oxå va med men han fick göra ett test så nu e han med ;) Haha han va skiiit nära på att göra ngt skiit kul men han ba : Nej jag klarar det fan inte XD så han fick krama sis ist -.- Haha aja han blev iaf as lycklig när han kom med ;)
gjoorde massor mer!

Sen tagga vi alla hem o nu sitter jag här o gosar med min söööta katt !
Puss & Kram // Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback