Alla dessa underbara dagar med Jessika

Heej alla!

Sorry att jag inte har bloggat något ttyp men har sagt anledningar i ett annat inlägg. Jag har haft de bästa dagarna på hela mitt sommar lov med Jessika fan! Jessika sov här i två nätter o igår gick hon hem o Jag o min syster va med Dawid o Jonas ttyp hela dagen o halva kvällen o jag hadde så jävla kul assu går inte att förklara ;D

Nu kommer myycket bilder ;)


Jessika,Linnéa,Jag o Isabelle

Jag

Isabelle,Jag o Linnéa

Jessika o hennes Lil sis Isabelle

Isabelle,Jessika & Jag

Jessika & Jag , Älskareej bvän du betyder väärlden <3

Jessika,Linnéa,Jag och Blondie

Emmelie *Blondiiie* o Blondie x)

Emmelie,Linnéa & Isabelle

Jag och Jessika sminkar oss ;D o ja det e Jessikas ÄKTA hår!

HAHA!!! Jessika,Linnéa och Jag ofc

Hehe, Jessika o Jag

PUSS PÅ ER !!!

Men nu ska jag grilla :)

'' Jag överdriver gärna, men jag leker inte känd
Jag är född till en stjärna o jag ska dö som legend''


Peace bitches ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback