Utkast: HejHej! Skoldagen ...

HejHej!

Skoldagen har väll vart okej, torsdagar e den VÄRSTA skol dagen orkar inte berätta
vaf men de e det med spanska o allt -.-

Sen gick jag hem o va med Rasmus,Elia o Dawid :D
Vi .. ö..a.. venne vad  vi gjorde men vi gjorde iaf massor :D


Kom hem nyss o jag e hel full bokad av Elin i helgen!
Mimmi kanske oxå sover över hos henne, men hure en blir
så kommer iaf vi att titta på Prom Night ! Asså jag o Elin har sett den minst 1000 gngr men vi
tröttnar aldrig, haha!
Men det kommer bli asa kul!


Juuste Elin vill int ha sina SSS byxor i skln fattar int vaf men hon sa iaf : Men ha på dejj dem i skolan någon gång da om du vågar ! Jag ba aa sure ! Haha så ska ha dem på måndag ! JUSTE ELIN!

Haha puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback