18:03

Sha.

Har typ bara två saker att berätta om som handlar om skolan idag haha.
På Kemin gjorde läraren något experiment så det var bara som en liten låga sen efter typ 100 år så small det o det blev största låten o lät BOOOOM o jag dog ju såklart o skrek så hela jävla skolan hörde haha, mitt hjärta stannade fan ! Sen så var ju snöbollskrig flera gånger under dagen haha och Ali fick damp så han sprang typ efter mig genom hela centrum haha, kul vare iaf !


Tror jag ska se om någon vill träffas ikväll, har så lust att vara ute eftersom min efterlängtade snö äntligen kommit, och det är inte lite snö heller lixom !

   

puss!

Kommentarer
Postat av: Aya

Hahahahah! Jag blev mullad minst 10 ggr! Alla mullade meej!

2009-12-15 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback