18:07

jag har sugit på att blogga, men det e för jag har vart upptagen faktist ! Mötte iaf utt Elin igår sen satt vi lite vid datorn, gick en promenad, tog kort o lite mer . Vaknade runt tio sen satte vi på datorn o pumpade en och samma låt typ hela tin Simple Plan Untitled loove it ! Gick hem runt tre och nu sitter jag och äter pommes och hamburgare och dricker coca-cola. Bilder vi tog igår kommer väll upp här när elin orkar skicka dem haha . 

Tänker på vad jag ska göra på nyårsafton ;o Antingen blire att vara med Elin eller om någon har fest eller vill träffas något då så blir det väl det ...

l o v e


Inte för man ser mycket men ser i alla fall ut så här idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback