19:49



Skolan var ganska rolig... Satt med några killar och tjejer i ett rum och busringde HL och typ sjukhuset någon grej man kan ringa och fråga om saker och få råd blabla så någon kille fråga om en choklade från 2007 eller något haha. Måste fan berätta vad ''smart'' jag är. På kemin sa min lärare : Nu ska jag göra saft och förvändla er till möss ! Haha jag satt ärligt talat i en minut eller längre o trodde på det o tänkte : Hur fan ska jag kunna träffa min familj?!?! Hur kommer livet vara som en mus ?! Hur ska jag någonsin kunna prata med David igen`?! Haha jag satt fan o tänkte på mitt liv som mus till jag till sist sa efter typ 10 min : Ahaaaa du skoja bara. Haha !

Efter skolan stack jag och sis ner te stan och handla lite på H&M sen stack vi hem.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback