21:25

Shaa!

Sorry för dålig uppdatering men har vart upptagen & inte orkat .

Teatern var bra igår, förutom att de tog bort väldigt många scener ¨... Men han som spelade peterpan var jätte snygg ! Dreglade hela tiden fan haha, och i slutet fick jag tårar HAHA!
Sen åkte jag iaf te Elin o Mimmi var där sen stack mimmi o aa vi hade kul iaf !

Idag vaknade jag flera gånger på morgonen men somnade om hela tin men tillslut gick jag upp för elin drog i min mobsladd -.- Haha var iaf hos Elin ett tag sen stack jag hem o sen direkt ut med David. Roligt Roligt !

Nyss tände jag adventljus, hihi älskar att tända adventsljus o jag o sis brukar bråka om vem som ska tända det , haha...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback