ellu

Hellu!

När jag o sis kom te stan mötte vi upp jenny, sen gick vi runt lite o flumma o hade skojj. Sen gick vi te donken o då efter ett tag kom david o hans kompisar o sa hej snabt sen gick jag,jenny o sis ut o blåste papper genom sugrör haha o sen gick jenny o sis te david o sa att jag grät haha o han sötnosen trodde på det så han o hans kompisar kom ut men linnea slog n mitt huve i glaset  så jag lacka o stack därifrån men då kom jenny o sis efter sen gick vi runt o skojja lite till. Sen gick vi te busshållplatsen o då var det två wb:es där som kolla snett? så vi typ lakka o haha aa kolla snett o gjorde grimarser åt dem o när de var i deras buss vågade stakkarna inte kolla på oss, hahahaha !
A
ja nu e vi hos jenny o sis o hon sätter i silverschampo i håret o man hör dem garva hela tin -.-' haha tur att jag drågar låten '' Run to the hills'' men Erik i idol !
Bilder blire garanterat sen o möjligen video inlägg ;)

Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback