hos elun

Shaa !

Skolan började kl 8:00 idag !!!!!! Bara för vi skulle titta på 8:ornas lucia tåg i kyrkan, lite onödigt tycker jag. Efter så var det fika med klassen i klassrummet o efter så körde vi hänga gubbe haha sen körde vi sanning o konka, ganska kul. Sen var det massa lektioner .

 Efter skolan drog jag och Elin till stan för att köpa foundation. Så vi gick först till pressbyrån för att fylla på mitt busskort sen köppte vi foundation. eller snarare jag.

Ikväll ska jag sova hos Elin ofc... Imorrn blire att gå på teater med familjen på statsteatern, kommer förmodligen träffa några av mina 100 kusiner där haha vill ju mest se en av de yngsta som heter Benjamin, han e skit gullig !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback