Inte ens jag orkar läsa

Sorry för återigen dålig uppdatering... Venne varför jag uppdaterar så dåligt men det bara blir så lixom hehe... Ialla fall så igår gick jag och Elin först te centrum för att lämna filmen sen hem te mej för jag skulle byta skor sen till centrum igen för att köpa chips och läsk sen gick vi till busshållplatsen fasstän Elins mamma sa att hon kunde skjutsa oss men vi ville inte så... Men bussen var i alla fall 100 år försenad så då tog jag och Elin en annan buss som gör att vi måste gå en liten bit lite senare o precis när vi gick på bussen så kom den vi igentligen skulle åka med, men det var försent -.- Sen så hade vi tydligen stått på fel sida av vägen så vår buss gick helt fel så då hoppade vi av och gick hela vägen till Elin, så jävla lyckat ! Sen resten av kvällen satt vi två simpsons freaks och kollade på simpsons marathon !

Igår satt vi uppe till typ 4 och snackade om allt möjligt, så det kanske inte är så konstigt att vi vaknade runt 12 idag hehe... Är i alla fall hemma nu och ska snart ta en dusch och senare tor jag att jag ska ut med David .



Hittade en gammal t-shirt med massa kompisars namn :)


Kommentarer
Postat av: jenny

2009-12-27 @ 16:12:51
URL: http://kkuul.blogg.se/
Postat av: jenny

haha råkade missa att skriva XD



Jag orkade läsa texten :D<333

2009-12-27 @ 16:13:31
URL: http://kkuul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback