''''

Shaa.

Först så vaknade man kl 11 ngt o sen så hade man ett sött mess från
dawid som åkte te italien ida <3
Sen så fixade man sig o gick med syrran o va med Rasmus o Jonas en liten stund.
Sen så va jag hemma lite sen så bestämde jag mejj för att gå te centrum o köpa batterier
te kameran och syrran fick hänga med. Och jag blir så j*vla irriterad för vart man en går
se äre alltid någon/några kilalr som ska vissla o tuta och hålla på -.- Javisst det e lite
kul för man känner sig snygg då men ändå så j*vla pinsamt .
Aja efter vi handlat och gått förbi alla ''visslande'' killar så gick vi hem o påvägen tog vi lite kort(A)

På måndag så ska jag kanske köpa platina blond hårfärg igen.
Har köpt det förrut men jag har bara köppt 2 förpackningar så det täcker inte hela mitt tjocka hår
så den här gången måste jag köpa 3 hår färger -.-. Men vad gör man inte för att stanna som blond?

Nu ska jag bråka med syster min :)

Puss på alla gulliga ;*

Kommentarer
Postat av: fredrik

:S

2009-07-18 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback