Har grymt kul asso!

Heej! Sorry att jag knappt skrev igår elr knappt skrivit idag men jag har faktist 2 bra anledningar!

1. Jag har ett liv utanför bloggen och det är ju de jag skriver om så ni borde va glada tkr jag!

2. Min bäästa vän har ju kommit hem o hon har varit borta hela lovet o åker på söndag igen
så jag passar på medans jag kan..<3


Aja jag berättar lite kort om gårdagen och idag.

Först igår så gick jag o mötte Jessika o hennes syrra Issabell o så gick vi runt o snacka o sen
så va vi på io o jag o Jessika blev as flummiga o Jessika e ttyp as kär i en kille som heter Tony
som hon träffa i bosnien o jag har en kill kompis som e såååå mkt sötare o då så börja vi skrika skit högt
ttyp,

Jessika :
- TONY E BÄTTRE!
Jag :
- HAHA NEEJ HAN E BÖG *** E MYYCKET BÄTTRE!!!!
Jessika :
-NEJ HAN E BÖG HAN SLICKAR ***!!!
Jag:
- NEJ HAN KAN INTE VA BÖG OM HAN SLICKAR ***

HAha o dt var lixom ett litet barn o hennes mamma där haha aja det var ett par killar
på fotboll/basket bolls planen som ba skratta o glodde när vi skrek sen så började några killar ropa : EMMELIEE!!!
Men jag brydde mejj inte o sen när jag skulle hem så ropade de Emmelie igen o jag ba : vad?
de ba: kom o jag ba : nej jag ska hem! Då sa de : får vi följa med o jag ba : aa kom da!
Haha så började en av dem åka mot mejj men jag sprang iväg haha så han kom inte (A)

Sen så kom min syster så tog vi kort o va ute sent till ttyp 11 o Linnea var skit rädd eftersom Jessika berättade en
läskig sak som hände henne i 4:an men Jag fick Linnéa att bli lite lugn men aa.

Idag har jag vart med Jessika o Issabell igen o vi har gått runt o coolat o ätit chips o druckit äppelcider
o spelat as hög musik, o ofc kollar alla men vi gillar uppmärksamhet ;)

Nu ska jag platta håret o sen gå ut med Jessika o Issabell o syster igen :)

BTW: Jessika ska slagga här ikv så kommer har DUNDER!! Föräldra fritt o grejjor ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback