Hatar Wb:es och Emos -.-

Japp i hate them!

Anledningar till vrf jag hatae wb:es

De har 100 kilo idomin, rejält tuperat hår så det
ser ut som att de har tagit i ett el uttag och fått en elchok elr ngt -.-
De måste såklart ha den så kallade ''fjortis randen''
De måste SJÄLVKLART ha antingen ett W elr Z elr H i varje JÄVLA ord -.-
De tar namn från andra typ fjortisar ist för att hitta på något eget ..
De går runt o säger att de är så jävla stora fjortisar o de måste hela tiden
hänga efter fjortisar. De har Fjortisar som sina idoler jag menar, BYT IDOL FÖR I HELVETE!
Jag tycker visserligen inte om fjortisar heller men WB:es går mejj värkligen på närverna!


Ironin asso... Emmelie Jonsson som WB




Nu till Emos

Vart ska man börja...
De ska Så klart ha svart runt ögonen så det ser ut som stora, svarta jävla hål.
Har 1000 miljoner hårspännen i håret.
Skär sig så de fan förblöder -.-
1000 olika färger i håret asso kom igen? ni e inte aliens elr?
Piercingar över allt i ansikte , hallå hur ser du ut igentligen?



HAHA njut medans ni kan för ni kommer ALDRIG mer se mejj som en emo jävel...


Tyck vad ni vill men jag har rätt ;D
Haha puss bbys ;*


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller med dej<3

2009-07-28 @ 12:22:06
Postat av: Andie

Haha, klockrent!

2009-07-28 @ 16:21:15
Postat av: jonaaz

hahahahahahahahahahahahaha

2009-07-29 @ 02:40:23
Postat av: Pamii

hahaha du som kallar mig fjortihwz,fjortihws <3

miss u kommer till uppsala i morgon <3 vi kanske ses då? <33

2009-11-26 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback