Heej

Först o främst så vill jag säga att jag e as glad för jag fick skiiiit många besökare igår ''Tack''.

Igår så la jag mejj PRICK 03:30 för jag hade bestämt mejj för att jag inte fick lägga
mejj förns det hade blivit lite ljust ute o TIDIGAST 03:30 HAHA! men men sån e jag ;)

Idag hade jag stält larm på kl: 10:00 men så duktig som jag e så gick jag upp 12:00 asso
jag bli irriterad -.- Aja...

Idag ska jag va med Jessika äälskade bvän o Damir gubben kanske kmr lite senare
han sa iaf kanske o jag hoppas för Jessika o Damir var ju osams ett tag men nu e de sams
o de har ju inte träffat varann på hela lovet o längre så hoppas!

Jag har precis hoppat ur duschen så jag ska nog försöka sminka mejj lite o så, men jag skriver sen.

Puss wb:es ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback