Heej typ?

Ja har vart med Jessika o Issabell hela dan ttyp o vi har gått runt o
bara ''chillat''? Vi gick o köppte chips o coola i centrum efter ett tag o så gick vi te ip o lyssna på musik
det var as flumm o sen så köppte vi mer chips om åt, ''tjockisar''. Sen gick jag hem o åt o de oxå
o sen så möttes vi igen o satt på ip o så ringde vi Jessikas andra XD Erik o ttyp lekte lite md han(A)

Haha aja sen gick vi te en kulle o lyssna på musik o tog kort o låg o grejjer x)
Sen kom damir o hanns kompisar o ttyp Damir sa ngt jag venne vad (?) Men jag tvinga åt mejj en kram iaf ;D
Sen så fråga han om vi skulle hem te Jessika o vi ba aa o då så sa han  te hanns kompisar: Jalla jag ska hem min
syster sms:a mej o så gick han samma väg som oss o så tog han Issabells Högtalare o tog upp sin mob som han hade hafft i sina byxor ;s haha ingen ville röra den .. Aja han sprang iväg med den så vi fick jaga han för att få den -.-

Sen gick vi hem te mejj o vi har flummat o gjorde mission o grejjer xD

Nu ska vi sitta lite vid dator o kanske ta kort o gå ut sen (?)

Yey nu går mami så FINALY ALONE!!! elr aa ttyp iaf xD

Puss på skinkan, laddar upp bilder vi tagit de senaste dagarna ngn dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback