HejHej!

Jag o Elin satt o slöa riktigt länge innan vi gick ut
eftersom Elin e så himmla laat x)
Vi skulle te centrum men Elin ville/orka inte ...

Men vi gick iaf ut till sunnersta skolan. Vi satt i en ttyp klätterställning?
Vi satt ttyp o prata o klättra o tog kort o så. Haha sen så började
jag snurra på en sån här snurr grejj o sa vad jag tyckte om kissie,paow,dessie m.m.
Haha har det inspelat men nej sorry ni kmr ALDRIG få se det ;)

Sen så helt plötsligt kom en liten pojke springandes mot oss och VÅR klätterställning
o en annan kille efter så vi gick där ifrån till en klätterställning på andra o satt o prata
men sen så blev vi uttråkade så gick vi hem. Påvägen hem gick vi förbi två stycken ttyp wb:es?
Å jag blev så himmla IRRITERAD! För en av tjejjerna pratade i tel o hon ba : Men sluta sääg såå
med en skit gnällig röst så jag härmade henne ett tag HAHA!

Nu kommer lite bilder från igår / idag

igår :


Mimmi söötnosen


Jag, gårdagens outfit


Elin och Mimmi


Jag när vi hade kommit hem igår.


Idag


Jag innan utgång.


Jag och Elin, snygga ben elr hur?! :D


Haha fint ;D

Jhapp nu har ni fått mååånga bilder.

Puss på kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback