Hemma igen

Hej hej .

nu är man hemma från dalarna, har vart jätte najjs.
har ttyp legat nere på bryggan och schtekiigt med elin hela dar (a'

jag doppade mejj i vattnet en enda gng o här kmr anledningen
jag o elin satt o försökte fånga fisk med en håv '' inte lyckat''
och så tyckte jag att jag såg en orm men elin sa att dt var ett blad ¨
så jag spottade på det men dt rörde sig inte så vi tog håven o försökte fånga
den o då så simmade den mot oss och jag '' som har världens fobi för ormar''
och elin skrek och sprang in på stranden haha x) killen bredvid oss fråga om dt
var en orm men vi bara skratta x)

sen på kvällen gick vi ut på bryggan och tog kort (a'
o sen gick vi inn i vår egen lilla stuga och tog kort där oxå (a'
har gjort annat oxå men orka skriva ;)

påvägen hem så stannade vi i kupolen och gick in på cubus där elin köpte ett linne& en tröjja.
nästa stopp var närvi skulle köpa glass :D
sen det tredje skulle elins mami röka hah o jag kom på ngn konstig men rolig lek.

fett lyckat !<3

''bilder kmr senare''

Kommentarer
Postat av: ee

jag är nt bög du 'a'r väl det ? ??? ?

2009-07-02 @ 21:32:00
Postat av: eliin

vaddå, du blev ju minst lika rädd för ormen :O x)<3

2009-07-02 @ 21:53:53
URL: http://ddiamant.blogg.se/
Postat av: sara

Okej välkommen tillbaka (a) xd



haha va bara tvungen:)



2009-07-02 @ 21:55:10
URL: http://sarriiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback