Hemma

Hej Hej!
Jag lyckades få Damir att gå ut :D
Först så stod jag o vänta på han o så sa han åt mejj att ringa o så ringde jag han
o så skrek han Emmelie så jag hörde han x) Aja..
Han hade med sig en kompis som hette Fredrik trorja (?)
Aja vi gick o prata o han ttyp sa att jag skulle haffa hanns kompisar -.- haha x) 
sen kom vi kom fram te min gammla skola Musiklådan
o där så satte de sejj på en gungbräda o så ringde Damir ngn snubbe o ttyp skämta
med han?

Sen efter att tag så stack vi hem.

Men kul vare för har inte träffat söta Damir på hela lovet ;( men fick en kram :D
Hanns kompis verkade också snäll för jag fick en kram av han oxå (a) 

Aja kommer nog inte kunna blogga mer ikv ;(

Sleep tight bitches ;*

En gammal bild på Damir & Mejj :*

Kommentarer
Postat av: Emelin

Jag känner fredrik :) visst är han lite kort solbränd och blonthår ? Han går i min klass

2009-08-01 @ 01:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback