Städat idag!

Heej!

Idag vaknade jag 12:30 asså ärligt någon får fan ta och ringa
mejj varje morgon klockan 10 elr något så jag går upp och inte missar hela dan -.-
Aja jag har faktist vart duktig idag och städat mitt rum *Stolt*!

Jag e sooo happy för jag älskar att klottra och jag får klottra på mina väggar i mitt rum nu!
Så jag tog ner alla mina affischer * stavning(?)* på en av mina väggar ( jag har över 80 affischer
på alla väggar sammanlagt) och började klottra direkt!

Det här är dagens outfit * jag vet man ser knappt något men min blixt e sönder och
min kamera är as dålig o gammal men det är den ända kameran jag har för tillfället*



Jeans jacka - ?
Linne - BikBok
Jeans - GinaTricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa kan ringa dej varje morgon ! XD

men ja vaknar inte föräns 11....

2009-07-22 @ 20:46:07
URL: http://ddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback