14:54

Hellue !

Igår kväll : När mami hade gått för att kolla på syrrans dans uppvisning så ville Jonas o David komma över så de kom hem te mej o vi gjorde inget spec dåra hade lite soft bara. Sen så kom mami o sis hem o då bestämde vi att Jonas o David skulle sleepa över här. Jag David o jonas stack te busshållplatsen för JOnas skulle va med en kompis ett tag så vi lämnade han. Sen var vi ute lite sen gick vi hem te mej igen o då blev det ngt cepe så Jonas fick inte sova över av olika orsaker. Sen var jag o David lite hos mej sen gick vi ut med hunden o sen hamnade vi på min gård o stog o snacka lite o så. Sen ringde hans mami o dampa på han så han kunde tyvär inte sova över heller... Så kvällen blev inte som jag hade trorr men den var soft.

Idag ska jag fan skita i att gå ut eller något. Tänker duscha o sen skita i att sminka mej eller något o bara sitta o kolla teve !

 k i s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback