22:55

Cha. Först o främst så det där inlägget med att jag tycker känsliga är jobbiga? assu jag säger ju bara vad jag tycker? spelar de för roll om de inte kan rå för de? jag tkr fortfarande det e jobbigt? det är som att jag tycker att handikappade är läskiga o det kanske är taskigt o ja de kan inte rå för det men jag tycker fortfarande de ser läskiga ut...

Aja.

Idag har jag gjort nothing förrutom att jag var ute med David,Mårten o sis på kvällen. Var väl sådär halv segt...

Imorrn ere skola, fan också ! Men jag får ju träffa lite folk som jag saknat det är väll det ända bra?

Puss & Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny

söwt <3

2009-11-02 @ 09:19:34
URL: http://bloondieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

sant att du säger vad du tycker. jag tycker jju samma sak t.ex.



HAHA jag är oxå rädd för handikappad ;s <3

2009-11-02 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback