data och mob förbud

Hellue!

Sorry att jag inte bloggat eller ngt men jag har data och mobil förbud (Y).
Haha aja ska väll blogga så mycket som möjligt tills data&mob förbudet gått över
.

Idag slapp jag skolan då jag skulle te hörcentralen o kolla min hörsel för jag har haft hörapparat förrut och nu ville mamma att jag skulle kolla om jag behövde det igen. När jag kom dit fick jag göra ett test o min hörsel var perfa ! Efter hörcentralen stack vi till  någon mobil affär o sen köpte vi foundation o sen åkte vi hem. Jag decka typ i soffan direkt !

Men jag kan skriva om lördags någon gång o ta in lite bilder. Var ju med Karen,Aya,Elin först o sen med de andra boysen ! Aja skriver mer om det någon annan gång som jag sa.

Men hare bäst o fortsätt kolla min blogg fast jag inte bloggar ibland så jag fortfarande har besökare ;)

O.B.S. alla ni som jag känner jag messar er när jag får min mob tebax !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska få ha din mobil å data nu :):)

2009-11-18 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback