ruuligt

Chaa !

Sorry att jag inte vart så aktiv idag men har vart busy och har inte pallat.

Men dagen & kvällen : Först skolan som mamma var med på typ mer en halva dan... Hon var väldigt irriterande o aa som mammor alltid e men fick iaf en dricka så lite bra vare väll att ha henne där  ;) På lunch rasten var jag o Elin helt sjuka i huvet och skämde ut oss TOTALT. Haha venne riktigt vad vi gjorde men skämmigt vare ! Sen var vi lika cepade på fysiken också , o Karen o Aya fick lida då (Y) . Efter skolan så åkte jag o Elin buss hem te henne i sunnersta. Sen gjorde vi inte så mycket men vi bestämde att vi skulle ut med Aya men sen fick hon inte så då bestämde vi att vara med Karen men vi e ju i sunnersta o vi orkade inte gå te gottsunda... Men ska träffa han imorrn ! Iaf så gick vi ut med Mimmi som var väääldigt osocial, men vi tog iaf bilder o det blir nog mer imorrn !

 

Imorrn blire att 'dejta' Karen, Elin o jag o sen kanske David o Rasmus o Mp i think kommer senare mot kvällen.. Får väll se om latmaskarna orkar .

 

Bilder, Enjoy !

 

¨

haha lägg märke till Elin som går o pratar med Svenne o inte lägger märke till kameran, pucko !



tripp , trapp, trull...


 

Smexxiit..









roligt..




Glassar wihoo




Jag e längst !




That's me




'Jag har hår '




venne vaf men älskar bilden.


 

innomhus

 

 



Sissta bilden på mej o chips :D

J a l l a b y e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback