igår and today

Hellue!

Berättade ju allt om igår kväll typ men glömde det coolaste ! Jag,Jenny o Linnéa stog ba o snacka så hörde man en smäll från max så såg man folk springa ut ur nödutgångarna o folk gömma sej o skit o så kom det ett skit stort gäng killar som skrek typ AIK o slogs med andra så vi tre blev skit rädda o sprang in på Åhléns och gömde oss, sen gick vi ut o då var de borta, hahaha det står tillochmed på UNT på nätet, fäät coolt att vi va där ;) Hos Jenny camade vi lite med Maxi o sjöng karaokee o lyssna på musik m.m.

Idag vaknade vi typ runt 8. Vi gick upp, klädde på oss och sminkade oss sen tog vi miljoner bilder! Sen bstämde vi oss för att tagga te stan så vi tog en macka ivar o sen ruuuuuuuuuscha till bussen! När vi kom till stan så gick vi till olika affärer och provade kläder o tog kort, assu grymt roligt jag har haft de här två dagarna!

Ikväll kom/kommer David hem , kanske träffar honom får se , det ös regnar ju....

Bilder

Idag *











Hahaha guud!

















Haha blev typ kär i tomte svean !




Linnéa längst fram, jag i mitten, Jenny längst bak, vi bölev kära i skorna.









Igår*







Haha kolla killen !






Dendär killen avr fan wb Wille!!!!!!!


Tack för de här två dagarna !



L o v e

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAhahah fett fail jag blev på bilderna XD speciellt på dom första vi tog idag xD<3 Hahahahha mmh wb wille va ju fan bäst!XD<33

2009-11-22 @ 20:35:18
URL: http://ttingelingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback