Ska snart sova !

Hej Hej!

Var ute med Rasmus o David i runt 1-2 timmar. Först gick jag ner o mötte David o Rasmus sen stack vi te ett dagis o snacka lite o lyssna på musik o skit sen stack Rasmus o David o hämtade Rasmus väska hos David o jag stod där utanför o vänta. Sen gick jag o David o lämna Rasmus för hanns mami skulle hämta han med bil. Sen närvi lämnad han så gick vi runt lite överallt o snackade om allt mellan himmel o jord. Ringde Elin också o fårga om jag får sova hos henne i helgen o det fick jag (y ! Sen gick iaf David o lämna mej o sen stack han hem.

Ni kanske märker att jag inte skriver så jätte mycket detaljer om vad jag o kompisar snackar om o allt vi gör blabla men det e för jag inte pallar och för att ni inte har med att göra vad vi snackar om tycker jag ;)

Nu ska jag snart sova, skola imorrn vettni ;)

P u s s på alla ni söta människor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback