Tråkigt ute :s

Hellue !

Skolan :

Första lektion var bild som var helt okej. Sen musik som sög lite sådär. Sen svenska i TVÅ HELA JÄVLA TIMMAR ! Men det var för vi fick besök av författaren till  Speglarnas Herre . Han typ kommer till oss för att vi ska säaga vad vi tycker o blablabla lyssna int så mycket men vi e de första som får läsa det e coolt iaf, inte för jag läst mycket meeen.... Sen lunch sen lunch rast som var ganska flumm, Haha mitt o Elins GÄÄÄNG ;) Sen var det engelska som jag typ missa hela för , aa pallar inte berätta men jag blev iaf skit lakk efter / under engelskan så jag var lakk resten av dagen o hade skit ont i huvet.

Men nu sitter jag med ELin här efter att ha vart ute med tråk ungar. Men nu ska vi ha kul !

 

l o v e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback