13:55

Cha Cha ! Var en grymt mysig dag/kväll/natt igår !

Gårdagen :

Först gick jag o mötte Elin för jag pallade inte ta bussen o påvägen till henne så mötte jag Nora och Salli. Salli hade linser såg skiit lläski ut fan , men det var fint . Sen gick jag vidare o mötte Elin. Sen närvi kommit hem te Elin så fixade Elin sig lite o sen kom Mimmi och Nea. Sen stack vi till konsum o köppte cheez balls och schweppes med Red Berry smak. Sen gick vi hem te Elin igen o satt vid datorn o tog lite kort o så, sen gick vi te Konsum igen o köppte något mer o sen var vi ute en kort stund sen gick vi hem te Elin igen o då bestämde vi oss för att inte gå ut nått mer o det gick jju bra? Typ 20 min senare stack vi till gotthuset och hyrde filmen ''Barnhemmet'' Haha fastänn jag sett den förrut så var jag skit rädd o Mimmi typ kramade ihjäl mitt ben, haha ! Iaf sen så satt vi vid datorn o kolla på teve o Nea ttyp somna hela tin o sen bestämde Jag,mimmi o Elin att vi skulle va vakna hela natten o det gick jju sisådär efter ttyp tio min så somnade elin o mimmi -.-' Haha så jag satt uppe o tog kort o kolla bdb o grejjer... Sen runt 03:00 ngt så fixade vi madrasserna o så sen så la vi oss !

Men det var en chill dag !

Bilder kommer sen för dt e något fel på ladda upp grejen nu eller något... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback