14:36

Hej Hej!

Igår kväll / natt var jävligt kul! Det blev många bilder. Vi gjorde mycket under natten men jag orkar inte säga men det blev en låååång natt & det var grymt kul !

Idag vet jag inte vad som händer, jag har försökt få tag på Elin men hon svarar inte på mess så får väll se vad som händer. Men ikväll blire iaf att träffa David. Happy Haaallloooweennnn btw ! Hoppas ni får en grymt läskig dag ;)

Pics från igår kväll / Natt


Emmelie, Linnéa , Jenny


Lite  kul sådär


Jo jag mår bra...


Är man lite onormal så e man






Hemma hos någon random person


Det var sista bilden för mej ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha vi e bara för sköna ;D

2009-11-01 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback