14:46

Cha Cha, sorry för dålig uppdatering men har vart upptagen.

Igår dag/kväll : Först tog jag o Elin bussen från henne te Centrum o sen gick vi från centrum hem te mej eftersom hon skulle sova över. När vi kom hem te mejj så gick jag direkt o duschade sen så sminkade jag mig o klädde på mej o sånt, sen åt vi middag. Efter middagen gick jag o Elin ut med hunden. Sen hämtade vi sis hemma o sen gick vi o mötte David vid Okq8. Sen stack vi te Ip o hämtade Mp o JOnas sen centrum o sen hem te David ttyp. Kollade på en as läskig film :o ! Sen gjorde vi massor under kvällen men orkar inte säga, men det var en grymt rolig kväll!

Idag : Först vaknade jag runt 10 eller något. Gick upp åt frukost & klädde på mig o så sen stack jag o sis o elin o hämtade upp mormor för hon skulle följa med mig o sis närvi skulle gå o få vaccin mot svininfluensan ! Så vi gick te centrum o sa hejdå te elin o sen gick vi in te doktorn. Tog sprutan i armen o det kändes knappt som tur är! Det dåliga e att man kommer få bivärkningar om någon/några dagar.. Man kan få : Huvudvärk, Illa mående, Smärta där man tog sprutan, klåda, blåmärke, feber o massor mer . Aja..

Bilder från igår kommer väll när lataste Elin pallar skicka dem -.-

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback