19:57

Hej Hej !

Har preci kommit hem te Elin igen.

Jag,Elin,Mimmi o Nea gick till coop för att köpa en grej o då stod Dado där , länge sen jag såg han ! Iaf hälsade på han medans Elin o Mimmi köppte ngt  sen stack vi hem te Elin igen o påvägen te henne så ringde någon tjej som sa att hon går i kunskap (?) hahah Nea dampa men sen la hon på .. När vi kom in te Elin igen så ringde hon igen . Haha Nea dampa igen o jag vet inte vad tjejen sa men hon har nog inget liv haha o hon la på igen.. Gud så störande med sånna som henne som inte har något tillräckligt spännande liv så hon ringer mig? Haha patetiskt...

Aja nu gick Mimmi o Nea för att äta hos Mimmi men snart kommr det igen .

Har haft kul hittills så blir nog en najjs kväll ! Kommer bilder sen btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback