Ännu en lyckad kväll

HejHej nu har vi kommit in för typ 20 min sen ungefär.

Kvällen:

Först efter att jag o Elin hade ätit pizza så stack vi o mötte Mimmi för hon skulle ut med
hunden så fi följde med. Sen gick vi in till henne o slappa lite o sen stack vi ut o då kom David,Elia o Jonas
:D
Vi stack till sunnersta skolan och hmm... Flumma,tog kort,luffa skojja o mycke mycke mer
men palla skriva allt för aa det skulle ta lååång tid!
Aja sen närvi lämnta David,Elia o Jonas så stack jag o Elin o Mimmi hem till Mimmi o spela teve spel!
perfekt slut på kvällen!


tack för ännu en lyckad kväll med de bästa !

Bilder


Vår underbara pizza !


Den bääästa ! efter mej da x) eller aa samma plats ;)<3


haha jag o big sis, misslyckad bild men älskarej Mikaela Lewander!


Puss bild på mejj o elin, kanske inte så lyckad men en puss e alltid en puss!


Jätte snyggt assu! '' ironi ''


Fifan vad vi e coola...


Gryymt fin bild, älskarej!


Ja , jag var trött o Mimmi ville sitta så.. här harni resultatet!


Ja, jag o mina bebisar !!


Bara mina, ingen annans!


Längst till vänster e min baby, i mitten bror Elia o aa höger jag ;)


Haha jag o alla mina bebisar förrutom Elin som tog kortet o Jonas som jag venne vad..

Tack för ni finns Babes!


Kommentarer
Postat av: mimmi

älskar er älsklingar <3

2009-10-03 @ 10:03:46
URL: http://mimmistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback