godnAtt

´Hej Hej !

Imorse vaknade vi alla runt 10 något tror jag? Så då gick jag o Elin ut med hundarna o när vi kom in så gick vi o åt frukost o sen så kollade vi på filmen ''Barbie'' hahaha alla var helt inne i filmen ! Sen så stack Mimmi o Nea hem o jag o Elin satt här hos henne o satt vid datorn. Sen ville Mimmi att vi skulle komma hem te henne för hon var själv hemma så vi gick dit och åt pepparkaka & Donuts o kollade på Barnhemmet igen! Alltid lika läskig ! Sen stack vi o lämnade tillbaka filmen på gotthuset. Sen gick jag o Elin hem te henne igen o Mimmi till sig. Sen gick jag o Elin o köppte Chips & läsk på konsum. Sen övertalade vi David att komma hit till sunnersta så vi var med han i runt 1/2 timmar? Sen stack han hem o jag o Elin har bara suttit vid datorn sen dess .

Imorrn kanske Elin kommer sova hos mig, nice huh?!

Men nu ska vi sova för Elin gmn har fetaste huve värken !

Aja pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback