Guud skaffa ett liv babes ;)

Haha först o främst måste jag bara säga en sak till en viss person som
säger wannabee o att jag skämmer ut mej blabla.. Haha du känner mig inte gumman
du har aldrig träffat mig, du vet ingenting om mig så varför snacka du då?
Jag e inte wannabee dig eller fjortis eller någon i huvudtaget, allt jag är e tyvär mig själv ;)

Så om du har så tråkigt o ointressant liv så du måste gå runt och snacka skit
och försöka trycka ner andra människor så tycker jag otroligt synd om dig.

Aja o till folk som kallar mig fjortis m.m. hela tin tycker jag bara e patetiska, haha om ni
har så mycket emot mig, sluta läsa min blogg?! Guud assu x)

Btw så bryr jag mig inte om vad som e ute eller inne jag gör / har på mig det jag vill & gillar .

Haha aja ville bara få det sagt,

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback