Långt inlägg ;)

Cha Cha !

Sorry jag har sugit på att uppdatera idag men jag har helt enkelt vart upptagen med mitt liv!

Aja först närjag kom till skolan så hade hela skolan förrutom 6:orna Nutidsorientering. Haha jag kunde
ttyp bara svaret på 5 frågor`?  menmen...

Efter det så hade vi So tror jag och det var väll sådär kul. Sen hade vi svenska och det var också sådär.
Sen lunch och på lunch rasten sprang alla fram o kramade mejj o jag fattade inte varför (?) men då sa någon att
det var internationella kram dagen ? Hahaha det var därför jag fick så många kramar ;) Aja sen hade vi Biologi tror jag och grejen var att den läraren som vi brukar ha är jju min o Elins favvorit o han skulle va borta så vi hade en annan o vi var helt deppade för vi trode det skulle va en sträng jävel men den läraren var fan bättre en den vanliga ! Folk sprang runt, skrek , lyssna på musik, prata i tel o allt o han sa inte ett skit? Fan han e min idol! x)

Aja sen hade vi eget arbete o sen Klf och sen slutade vi. Efter skolan gick jag hem o lämnade väskan o sen direkt ut med David, Rasmus och Sis söta prickar det där! Först gick vi runt o chillade lite och sen var vi på ttyp
en fotbolls plan o då kom det små ungar som var skit gulliga men de var skit kaxiga så de började kaxa sig men jag pallade inte bry mej så jag gick där ifrån men ''mogna'' som David,Sis och Rasmus e så tjaffsa de tebax -.-
Guuuuuud vad dryygt! Aja sen efter 100 år så slutade dem o vi gick runt lite. Sen kom jag in o nu har jag ätit & ska snart ut igen
.

Hoppas ni orkar läsa ;)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback