12:12

HejHej!

Kvällen igår var grymt kul!

Kvällen igår :

Först gick jag o Elin o mötte Mimmi vid sunnersta skolan o efter en stund så kom David,Mp och Rasmus :D
Vi gick runt lite på skolan men sen stack mimmi o då stack vi till något dagis :)
Vi öööhm..Skojja o gjorde mycket x) venne riktigt vad ;o

Men heeeeeelt klart en grym kväll som alla andra gånger de har kommit hit till sunnersta!
Puss på er som gjorde kvällen, älskar er !

Idag :

Först så vaknade jag kl 5 sen somande jag om o sen vaknade jag kl 7 o sen somnade jag om o sen vaknade jag kl 010 något o ¨då gick jag o Elin upp o gick  ut med hundarna. Sen åt vi frukost o nu sitter vi o slöar framför datorn .

Idag ska jag först träffa Jessika,Sara och Andrea en liten stund o sen ska jag till stan eftersom mami fått pengar idag ;)

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback