16:39

HejHej!

Har precis kommit hem efter att ha vart med söta Andrea,Jessika,Sara o stora sis :)
Först när jag väntade pårom så kom det omogna ungar som kasta stenar påmejj, har bara en sak att säga
till dem : Väx upp fifan !
Aja sen mötte jag upp Jessika o Andrea o sen kom Sara så vi gick runt lite sen gick jag o Andrea o handlade cola
medans Jessika och Sara lämnade hem Jessikas hund, sen möttes vi på ip igen o då hade Linnéa kommit.
Vi skojja o gick runt o aa.. Sen stack vi till min gammla skola, skit många minnen jag fick, saknar tiderna
i musiklådan, då allt var perfekt o det var inte så viktigt hur man såg ut o blabla.. aja grymt kul att träffa
gammla lärare !

Sen taggade jag o sis hem o mami hade beställt kebab te oss , I LOVE U MAMI! Haha aja o nu fixar sis sejj för
vi ska till stan snart.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback